Góra jedzenia za darmo
Zadzwoń po jedzenie (zaznacz maksymalną ilość, a co tam), gdy przyjedzie koleś z koszykiem, naciśnij pauzę. Otwórz okienko z kodami, wpisz move_objects on. Będąc ciągle w pauzie zabierz od kolesia koszyk i połóż w środku domu. Zwolnij pauzę, koleś powinien wrócić z powrotem do ciężarówki po jedzenie. Czynność powtarzaj, aż Ci się znudzi gdy to nastąpi, po prostu usuń kolesia razem z ciężarówką.
Statuetka Śmierci (sorki ale nie pamiętam jak się on nazywa)
Idź do trybu kupowania, wpisz ctrl+shift+c, potem move_objects on. Zabij jakiegoś sima którego nie lubisz, albo upewnij się że w pobliżu jest osoba która może go uratować. Gdy tylko zobaczysz Śmierć idź do trybu kupowania (upewnij się że masz wpisany kod move_objects on) podnieś go z wciśniętym shiftem. Później dalej ze wciśniętym shiftem postaw go na ziemi. Powinieneś teraz trzymać klona Śmierci, ustaw go gdziekolwiek chcesz. Potem w trybie życia poproś kogoś aby uratował sima z rąk prawdziwej Śmierci. I koniec, masz statuetkę P
Brak zielonego kryształu nad głową
1.otwórz okno z kodami, wpisz kod boolProp testingCheatsEnabled true. 2.naciśnij shift i kliknij na kryształ 3.kliknij „force error” 4.wybierz “delete” 5.no i koniec, kryształ zniknął
żeby dzieci nie chodziły do szkoły
1. otwórz okno kodów (ctr+shift+c), wpisz boolprop testingcheatsenabled true 2. kliknij shiftem na sima który chodzi do szkoły 3. wciśnij 'spawn', potem 'scenario tester' (może być w opcji 'more') 4. pojawi się wielkie żółte 'pudełko'. kliknij na nie. 5. wciśnij opcję 'add to private school' (spokojnie, nie doda do szkoły prywatnej) 6. i koniec. tam gdzie pokazują się informacje o pracy sima, nie będzie napisane, że jest uczniem. i nie będzie musiał chodzić do szkoły.
duch który wygląda jak normalny sim
1. gdy duch chodzi po parceli, wejdź w tryp kupowania 2. wpisz 'move_objects on' w oknie kodów 3. narzędziem ręki podnieś ducha 4. przenieś go gdzie chcesz 5. wciśnij tryb życia i koniec. duch wygląda jak normalny sim.
nie spóźnić się na autobus
1. otwórz okno kodów i wpisz 'move_objects on' 2. kiedy podjeżdża autobus, a dzieci są niegotowe, wejdź w tryb kupowania, podnieś kierowcę i połóż go w pomieszczeniu bez drzwi. 3. gdy dzieci będą już gotowe, połóż znów kierowcę na siedzeniu i gotowe.
|